Dag 12, 13, 14, 15 en 16 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 12, 13, 14, 15 en 16 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 12, 13, 14, 15 en 16

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

13 Juli 2012 | Canada, Ottawa

Dag 12:

We gaan weer verder in het Nederlands, is toch wat makkelijker! Vandaag gaan we naar het Wolven centrum, een informatiecentrum over wolven en natuurlijk ook echte wolven. Er zitten 7 volwassen wolven en 3 baby wolven van 11 weken oud. Heel leuk om te zien, helaas waren de baby wolven te ver weg om een goede foto te nemen. ’s Avonds zijn we gaan uiteten in Haliburton. Daarna hebben we thuis een lekkere mix drank gemaakt.

Dag 13:

De op een na laatste dag dat ik naar Bill ga, helaas komt vandaag een hele grote lading bier binnen en moeten we die vullen, wat bijna de hele dag duurt. We nemen wel vaak pauze, want zo streng zijn ze hier niet. Morgen neemt een collega voor mij een eland worst mee, want het nationale dier van hier is een eland en die eten ze hier dus ook in beperkte hoeveelheid. ’s Avonds zijn we gaan uiteten bij de Italiaan, dat was heel gezellig.


Dag 14:

Vandaag is dan echt de allerlaatste dag bij Bill. Gelukkig was er niet veel te doen vandaag! En hebben we veel kunnen praten en lachen. We hebben een hele leuke tijd gehad in Bills winkel en iedereen was heel aardig.


Dag 15:

Vandaag heb ik brownies gemaakt voor al mijn collega’s in Bills winkel en neem ik echt afscheid. ’s Avonds eten we de eland worst en speel ik met kees nog een keer hoefijzer gooien, en ik heb weer verloren.

Dag 16:

Vandaag ga ik met het vliegtuig terug naar Nederland. Ik zal iedereen hier in Canada missen want ik heb een hele leuke tijd gehad samen met Kees, Crystal, Jamie en Emily en in Bill’s shopping centre, harstikke bedankt allemaal! Ik ben ook weer blij dat ik thuis in Nederland kan zien, want ik heb jullie gemist!

  • 13 Juli 2012 - 17:18

    Eunice:

    Hello Joris,

    As far as I can read your stories your English has improved a lot. You can be proud of yourself. How amazing that you had this opportunity. Just make sure that you keep you're English this way. Try to stay in contact with the people you've met there.

    Travel safe!

    See you soon hugs xx Eunice

  • 13 Juli 2012 - 18:51

    Kees:

    Joris, we really enjoyed having you around these weeks and we will miss you. You are welcome back anytime.

    Have a safe trip and I'll see you when I come to Holland.

  • 13 Juli 2012 - 19:04

    Crystal:

    Joris we will miss you! It was so very nice to have you in our home and you are really fun to spend time with! Please come and visit us again! I bet you can teach your English Professor a thing or two now! HA! Just remember 'three'. Take care and keep in touch!

  • 18 Juli 2012 - 14:29

    Christien:

    Ha die Joris,

    Sorry dat ik nu pas reageer, ma zag de mail nu pas.
    Je zit al weer veilig in Swier!
    Zo zie je maar, als je geen andere keuze hebt dan lukt het wel met het engels. Ik hoop je snel weer te zien.

    Groetjes en een dikke knuffel van Christien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Canada

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2012

Dag 12, 13, 14, 15 en 16

09 Juli 2012

Day 9,10 and 11

04 Juli 2012

Dag 5,6,7 en 8 Watervallen en Toronto

30 Juni 2012

Dag 2,3 en 4

27 Juni 2012

vliegreis en dag 1
Joris

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 630
Totaal aantal bezoekers 22305

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Canada

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: