Dag 12: Bryce Canyon Dag 13: Capitool Reef - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 12: Bryce Canyon Dag 13: Capitool Reef - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 12: Bryce Canyon Dag 13: Capitool Reef

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hallo allemaal,

Gisteravond zijn we vanuit het hotel vertrokken naar Bryce Canyon en zijn we naar het einde van het park gereden en vervolgens terug naar het begin met stops(ongeveer 30km). We hebben gekeken naar de sunset, alleen waren er wel wolken maar we hebben toch hele mooie foto's gemaakt. je ziet heel goed door verschillende kleuren en lagen dat er verschillende tijdperken zijn geweest en die allemaal iets anders hebben toegevoegt. heel bekend(de meeste mensen kennen het niet) is het amphitheater( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/61/Bryce_Canyon_Hoodoos_Amphitheater_2.jpg ). Dit is een hele mooie foto en kun je goed zien dat het in een rondje staat.
Vanmorgen zijn we ook naar de Sunrise gegaan om half zeven, je ziet het goed HALF ZEVEN! Om zes uur heeft Rob, mama en mij al wakker gemaakt. De zon kwam heel mooi over het park, en er stonden heel veel mensen te kijken.

Daarna zijn we rustig naar het hotel gegaan en hebben we bij de bakker een paar broodjes gekocht en gegeten. Vervolgens hebben we onze super-de-luxe jeep gepakt en zijn we richting Capitol Reef vertrokken. Onderweg zijn we over de milliondollarway gereden. Hierlangs hebben we wederom hadden we heeeeel mooi uitzicht en kwamen we door het Dixie National Forest gereden. Hier stonden heel veel berkenbomen, heel opvallend want overal stonden dennen en bomen met een bruine stam.

Toen zijn we naar het hotel gereden en hebben we daar onze spullen gedropt en zijn we vertrokken richting Capitol Reef. Wederom een mooi park en met enorme rosten, overal waar je keek.

Vanavond hebben we heel lekker gegeten hier in het hotel. en ik had een heel lekker brownie desset met vanille ijs.

Morgen gaan we weer naar het volgende park, en nu kunnen jullie de foto's gaan bekijken en ik zet ook een niet filmpje erop.

tot morgen,...

• 01 Augustus 2010 - 09:02

Loes:

Ha lieve luitjes,

jullie zullen wel niet uitgekeken raken, daar in Amerika! Straks vinden jullie Swiers veel te saai!
    Geniet en Joris vandaag breng ik de 2e helft van je reisverslagen naar oma.

Big hugh
    Ruud, Loes, Bob en Rick

• 01 Augustus 2010 - 12:24

Eunice:

Lieve papa, Joris en Tanja,

Tjonge, zit ik hier vacatures te zoeken en jullie maar lekker reizen in U of A! Geniet er van... Las dat jullie zondagavond weer terug zijn, dan bel ik de week erna wel even om persoonlijk verhalen te horen...

xx Enjoy! You only have one life, live it to the max!