Dag 18: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 18: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 18: Las Vegas

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

Dit is de allerlaatste keer dat ik het verslag schrijf!

Gisteren zijn we later dan normaal opgestaan, tussen negen uur en half tien. Mama en Rob zijn aan het zwembad gaan liggen en ik ben gaan kijken of ze mijn iPad hadden bij de Apple in Ceasars Palace. Helaas ze hadden alleen nog de allerduurste. De medewerker zei dat er in de Fashion show mall nog een Apple winkel was. Dus ik ben daar naartoe gelopen en mijn hoop werd steeds minder, dus ik kom daar aan. Natuurlijk weer een overvolle Apple-winkel en ik vraag of ze een iPad hadden zegt die jongen: ik ga kijken. Hij kwam terug met de allerlaatste! JOEPIE(dacht ik)! Dus ik geef mijn pinpas, werkt hij niet! Dus ik vraag of ergens een pinautomaat is, zegt hij dat er een vlakbij is. Dus ik daar naar toe, doet hij het niet. Dus mama bellen of ze kwam, en ja ze kwam. Dus ik naar de Apple winkel en zeg tegen die man: kunt u hem bewaren voor een uur, zegt die man: NEE! Dus ik zeg ja ik heb mijn moeder gebeld of ze komt en anders komt ze voor niks, en toen zei hij: geef me je naam dan leg ik hem voor een uur weg. En daar kwam mam, en toen heb ik hem gekocht en ook een hoes voor eromheen. Ik natuurlijk heel blij met een Apple zak door Las Vegas. Met mam ben ik langs alle hotels, warmte en drukte teruggelopen en ben ik lekker aan het zwembad gaan liggen. Thuis ga ik hem helemaal installeren.

’s Middags hebben we aan het zwembad gelegen. We hadden uitzicht op de Eiffeltoren, grappig he! Ik had honger en dacht ik ga een McDonald of burgerking zoeken. Ik heb er een uur over gedaan om een burgerking/McDonald te vinden. Maar het was wel lekker.

In de namiddag zijn we naar onze kamer gegaan en hebben we onze koffers goed ingepakt, want bij mij zijn er heel wat kleren bijgekomen. Toen we gingen had ik 13kg, en je mocht 20kg. Dus ik kon er nog veel bijduwen. Ik loop dadelijk alleen met twee dikke wintertruien door Las Vegas waar het 45 graden celcius is, maja.

’s Avonds zijn we richting Fremont Street gegaan. Dit is het oude Las Vegas. Hier is alles begonnen. We kwamen aan en het zag er heel erg leuk uit. Fremont Street is overdekt met een digitaal dak, een hele grote televisie. We hebben eerst wat rondgelopen en zijn het Golden Nugget binnengelopen en ze hebben daar een waterglijbaan die door een aquarium gaat waar haaien inzitten(zie foto). Na Golden Nugget zijn we naar buitengelopen waar een show begon boven ons op het televisie dak(zie filmpje). Er stonden ook allemaal entertainment mensen waar je mee op de foto kon enzo. Om tien uur zijn we teruggegaan naar ons hotel en zijn we gaan slapen.

Vandaag vliegen we om half vijf met Virgin Atlantic naar Londen Gatwick en komen we daar aan om half elf(zondag) en vliegen we vanaf Londen Gatwick om twee uur richting Düsseldorf met Britisch Airways en dan komen we aan om half vijf. Dus rond zes uur/ half zeven zijn we thuis.
Vliegnummer: Las Vegas – Londen: VS044
Vliegnummer: Londen – Düsseldorf: BE1005

voor de rest gaan we vandaag aan het zwembad liggen en ga ik met Rob nog naar de auto show, die de grootste van de wereld is met klassieke auto's.

bedankt voor het lezen en alle reacties, dankjewel!!!!
En voor de mensen waar ik mee heb ge-emaild ook heel erg bedankt! Ik vond het e-mailen heel erg goed gaan!

gr Joris



  • 07 Augustus 2010 - 20:14

    Joris Driessen:

    ik heb geen tijd meer om foto en video erop te zetten!(de batterij van de pc is bijna leeg)
    xxx Joris

  • 07 Augustus 2010 - 22:27

    Luc:

    krijgen we ook te weten wat je betaald hebt voor dat ding? (ik ben wel jalours)

    Ik zei je toch ook dat dat niet ging met dat pinnen! (nou weet ik dus niet of je bij A&F) wel hebt kunnen pinnen, maar ik moet even mijn gelijk krijgen)

  • 08 Augustus 2010 - 07:43

    Ans:

    Wij wensen jullie een hele goeie thuisreis!

    Groetjes! Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Joris

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 22304

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Canada

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: