Dag 9: Santa Monica dag 10: San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 9: Santa Monica dag 10: San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 9: Santa Monica dag 10: San Diego

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

29 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Gister zijn we naar LA gereden en heeft rob een interview gehad voor zijn werk, mam en ik zijn nog door beverly hills gaan rijden. De stijl van de huizen is niet mijn smaak, maar af en toe zie je toch een modern huis, die zijn echt heel gaaf. Ik heb gelezen dat als iemand een huis koopt dat je dan het huis afbreekt en dan weer een nieuw huis neerzet want als je dat niet doet van je buiten de toon.

Daarna hebben we Rob opgehaald en zijn we naar Santa Monica gegaan waar de enige winkelstraat is in een staat met 12 miljoen inwoners. Aangezien hier de kleren heel goedkoop zijn heb ik kleren gekocht bij en mam ook. Daarna zijn we sushi gaan eten. Ik kon dus echt niet met die stokjes eten, geen aanrader als je dat nog nooit hebt gedaan. Ik heb alles geprobeerd maar schuiven gaat dan het makkelijkste(zie foto).

Vervolgens zijn we naar het strand gegaan en hebben we daar een ijsje gegeten en daarna hebben we nog door LA gereden en zijn we daarna gaan eten. Na het eten hebben we nog wat souveniers gekocht op Hollywoodboulevard.

vandaag:
zijn we op tijd vertrokken richting San Diego. Dat was twee uur rijden, dus om twaalf uur waren we al hier. Toen hebben we ingesheckt(hoe je het ook schrijft) en zijn we naar het: del coronado hotel gegaan. Dit is zo ongeveer het oudste hotel van Amerika en daar is een film opgenomen in de jaren '50 met Marylin Monroo(film: Sun like it hot).

Daarna zijn we naar downtown San Diego gegaan en daar waren heel veel restaurants en winkels en daar hebben we rondgelopen.

Toen zijn we naar het park gegaan van San Diego. Daar begon een concert van Elvis Presley, er zaten allemaal oude mensen, die allemaal eten hadden meegonomen, van pizza's tot frieten en nog veel meer. en hebben we even in het park gelegen.

Vervolgens zijn we naar Little Italy gereden en hebben we daar heel lekker gegeten(voor het eerst een bord dat niet uitpuilde van het eten, maar gewoon normale nederlandse porties). Daarna zijn we naar de haven gereden en daar waren me toch grote hotels met grote torens en ik weet niet wat allemaal erop en eraan en toen reden we naar achter en daar lagen schepen van wel 30meter.

en nu gaan we slapen want morgen begint een nieuwe dag en gaan we richting Las Vegas(520kilometer van San Diego) en blijven we daar een nacht en gaan we daarna naar de nationale parken(zoals: Grand Canyon)
en als laatste nog vier dagen naar Las Vegas.

Ik vind het leuk dat jullie reacties schrijven! dankjewel.

welterusten en tot morgen in VEGAS!

Joris

• 29 Juli 2010 - 20:15

Tante Carien:

Een reis om nooit meer te vergeten Joris, geniet ervan de laatste dagen, groetjes