Dag 6: Oxnard en Los Angelos - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 6: Oxnard en Los Angelos - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 6: Oxnard en Los Angelos

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

25 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gistermorgen zijn we om 8 uur opgestaan en zijn we om half tien richting het Automotive Museum gereden. Dit is een privé museum met alleen maar klassieke Franse auto’s. Hij had heel erg veel bugatti’s staan(en ook de bugatti die ze uit lago di magiorre hebben gehaald) en delahaye, tatra en peugeot. Hier stonden echt heel veel mooie klassieke modellen bij. Rob heeft in het museum een interview gehad met de directeur van het bedrijf voor CarreraC.

Daarna zijn we richting Los Angelos gereden. Onderweg zijn we nog langs malibu en Santa Monica gekomen. Toen we in Los Angelos kwamen verbaasden we ons over het grote wegennet wat door Los Angelos gaat. Allemaal 3baans autosnelwegen midden door de stad. Eenmaal in het hotel aangekomen konden we nog niet inchecken en zijn we even wat gaan eten en hebben we daarna ingecheckt en zijn we naar Santa Monica gereden. Mam wou naar Venice Beach, omdat we hadden gelezen dat dit wel leuk zou zijn. We kwamen aan en er was een lange boulevard met allemaal kraampjes en heel veel ordinaire mensen. Dus die hebben we afgelopen en teruggelopen en zijn we naar het een ander deel gereden van Santa Monica waar het leuk was. Daar hebben we heel erg lekker gegeten. Daarna zijn we naar huis gegaan en zijn we gaan slapen. Vandaag gaan we naar Hollywood en Beverly Hills.

Vandaag even geen foto’s want we hebben gister niet veel bijzonders gemaakt.
Kees: we hebben vandaag Beef Jerkey gehad en ik vond het niet lekker maar mama en Rob wel. Het is wel iets echt Amerikaans.

  • 25 Juli 2010 - 17:46

    Ans:

    Hallo vakantiegangers,

    Leuk al je vakantieberichten, doet mij terugdenken aan mijn eigen trip naar de west-kust....heel lang geleden.

    Zorg maar dat jullie de knip op de beurs houden in Beverly Hills...voor mama.

    Geniet van jullie vakantie verder en ik blijf lezen........

    Have fun!!

    Ans

  • 25 Juli 2010 - 21:55

    Gerard En Johanneke:

    Leuk die verhalen. Bij jullie is het beter weer dan bij ons mag ik aannemen. Ik word wel een beetje jaloers.
    Is er nog een leuke Porsche (Cayman) te koop?
    Ik houd me aanbevolen.
    Nog veel plezier en goeie reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Joris

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 22273

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Canada

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: