Dag 7: Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 7: Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 7: Hollywood en Beverly Hills

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

26 Juli 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen hebben we ontbeten tegenover het hotel, met yoghurt en een croissant. Daarna zijn we met de auto naar Hollywood gereden naar Rodeo Drive(de P.C. Hooftstraat van Amerika) alleen maar dure merken, noem maar op of het ligt er. En ik heb natuurlijk foto’s gemaakt van dure auto’s, alles reed er rond. Aan het einde van de dag kun je er niet meer naar kijken want het zijn er zoveel. En we hebben geen celebrity gezien vandaag.

Daarna zijn we doorgereden naar de Walke of Fame en begonnen we te lopen, tot we erachter kwamen dat er 4200 stenen liggen met (beroemde) mensen. Ik kon er echt niet veel. Maar naar een paar straten zijn we gestopt. We hebben een foto gemaakt bij de steen van Michael Jackson.

Daarna hebben we op Sunset Boulevard heel lekker gegeten en een lekkere cocktail gehad.

Vervolgens zijn we richting beverly hills gereden en hebben we een kaart gekocht waar alle sterren wonen. Maar na een paar sterren hebben we gewoon wat rond gereden, maar wat een grote huizen. Je vraagt je af waar al die rijke mensen vandaan komen? Bij de hele rijke stonden allemaal grote heggen en muren eromheen dus kon je niet veel zien. En bij die “gewone” rijke zie je hele mooie huizen zonder hek. En heb ik van een paar moderne huizen foto’s gemaakt.

Uiteindelijk zijn we naar het hotel gegaan en hebben we in de buurt van het hotel een ijsje gegeten.

Tot morgen, Rob Tanja en Joris

• 26 Juli 2010 - 20:05

Johanneke:

Hoi Joris, Tanja en Rob

Leuk om jullie (Joris) reisverslag te lezen.
    Wat een leuk land hè. Zo herkenbaar die foto's en de verhalen. Geniet er nog van. Ik blijf je verslagen lezen, Joris.
    Hoi, hoi.

• 26 Juli 2010 - 22:29

Marjan, Marcel En Co:

Hoi tanja, joris en rob, wij zijn ook bijna klaar om te gaan. tassen zijn gepakt!

Tanja, wat heb je toch een enig jurkje aan; zeker op rodeo drive gekocht:-)

Nog veel plezier en welterusten ( voor hier)

Marjan