dag: 3 San Francisco - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu dag: 3 San Francisco - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

dag: 3 San Francisco

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

21 Juli 2010 | Nederland, Geleen

daar ben ik weer,

iedereen begint weer aan een nieuwe dag en wij gaan zo meteen slapen. gister heb ik een geen verslag geschreven. we hebben rustig aangedaan en we waren toch nog moe van de lange reis naar hier.

gister zijn we met de metro naar downtown gegaan en hebben we eerst een heel groot winkelcentrum bezocht waar een abercrombie & fitch(voor wie het niet weet: moderne winkel die je niet in Nederland hebt(maar anders wisten jullie het wel)). en eigenlijk hadden we niet zoveel zin in winkelen dus zijn we doorgelopen naar The Cheescake Factory in Macy's(warenhuis). Dus wij kijken in die vitrine, de ene cheesecake nog lekkerder als de andere en ik wist niet wat ik moest kiezen tot mama zei: Er staat ook bij hoeveel calorien in een stuk zitten.... het varieerde van 1000 tot 1500 calorien per stuk. Toen was de keuze simpel: een light stuk delen met mama(nog 300 calorien...maar het was wel heeeel erg lekker).

daarna zijn we nog een stuk door San Francisco gelopen en hebben we in little Italy wat gegeten en zijn we nog wat door de stad gelopen en hebben we de taxi teruggenomen via een hele mooie straat met allemaal mooie huizen(Jonesstreet).

de volgende dag(vandaag): zijn we naar alcatraz(bekende gevangenis, waar el capone heeft gezeten) gegaan met de boot. het was een heel indrukwekkende ervaring. de gevangenen hadden echt kleine cellen en zaten daar de hele dag(maar ja ze verdienen het ook als je iets slechts doet).

's middags zijn we nog door de stad gelopen en hebben we nog heel mooie huizen gezien en zijn we naar Lombard street gegaan, daar is een heel steile bij waar je in zig-zag met de auto naar onder kan en de perken met bloemen zijn aangekleed(zie ook de foto's).

Hierna zijn we wat gaan drinken en hebben we wat geborreld en hebben we wat hapjes gegeten en zijn we naar het hotel gegaan.

Morgen gaan we onze huurauto ophalen en gaan we naar Sausolito(een oude hippie buurt) en naar Muirwoods, daar staan de hoogste bomen van de wereld.

morgen komt weer een nieuwe, maar nu moeten jullie gaan werken en wij slapen....hihi

• 21 Juli 2010 - 09:46

Eunice:

Zozo... klinkt allemaal heel erg goed... Alcatraz de rondleiding gedaan met zo'n geluidsdingetje op je hoofd?

Geniet er van...