hallo Amerika! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu hallo Amerika! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

hallo Amerika!

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

18 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Vrijdagavond hebben we de laatste dingen ingepakt en zijn we optijd gaan slapen. We moesten om half vier 's nachts opstaan en om vier uur zijn we vertrokken(alleen sliep Joris door zijn wekker en werd pas om tien voor vier wakker, maar we waren toch optijd).
We zijn naar Dusseldorf gereden en Martijn is met de auto weer naar huis gereden(dankjewel Martijn!). We hebben ingesheckt en daarna zijn we met het vliegtuig gevlogen van Dusseldorf naar Londen Heathrow. Toen we in Londen aankwamen, moesten we vier uur wachten. Gelukkig waren er heeel veel mensen en winkels(nog meer dure winkels als in de P.C. Hooftstraat).
Daarna zijn we met een boeing 747(volgens mij het grootste vliegtuig) naar San Francisco gevlogen. De vlucht ging heel goed en ze hadden lekker eten in het vliegtuig. Onderweg hebben we geen turbulentie gehad(gelukkig!). In het vliegtuig hebben we 10 uur en 10 minuten gezeten, dat was wel lang!
Toen we aangekomen waren in San Francisco zijn we eerst bij de douane geweest. Daar hebben we een vingerafdruk moeten maken enz. we zijn met de shutelbus naar het hotel gegaan en hebben in het hotel even naar de hotelkamer. Daarna zijn we naar de shoppingmal gegaan en hebben we wat gegeten en hoestdrankje(voor Joris) gekocht. Hierna zijn we naar het hotel gegaan en om zes uur zijn we al gaan slapen. En nu is het vijf uur 's morgens en zijn we uitgeslapen en zit nu al(vijf uur 's morgens) deze weblog te schrijven.

we gaan over een uur ontbijten en dan naar downtown San Franscisco.

Je hoort van ons,

Rob, Tanja en Joris

• 18 Juli 2010 - 12:36

Eunice:

Fijn te weten dat jullie veilig aangekomen zijn en een goede vlucht hebben gehad.... Geniet van THE STATES....

Dikke kus Eunice

• 18 Juli 2010 - 12:49

Mirjam:

Zeker fijn te weten dat jullie een veilige reis gehad hebben. En nu lekker genieten, maar dat zal vast lukken. En Joris, blijf ons op de hoogte houden he?

Dikke knuffel voor jullie alle 3

• 18 Juli 2010 - 22:46

Kees:

Welkom aan deze kant van de oceaan! Geniet maar lekker. Joris, vergeet niet om beef jerky te kopen (en te eten). Dat is nog meer Amerikaans dan een hamburger :)