Bijna! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

14 Juli 2010 | Nederland, Geleen

hallo allemaal,

nog maar drie nachten te gaan en dan vroeg uit de veren op naar AMERIKA!

Samen met mama en Rob gaan we drie weken naar de westkant van Amerika naar: San Francisco, Los Angeles, een aantal nationale parken en als laatste Las Vegas.
Gisteren heb ik mijn koffer ingepakt en. Ook heb ik samen met Luc nog 3 dollar gevonden tussen al het buitenlandse geld.

Ik heb gelezen dat je in Amerika overal fooi moet geven en dat je buffets hebt voor 15 dollar een onbeperkte maaltijd. Dat heb ik hier nog nooit gezien. En natuurlijk ga ik ook een echte Amerikaanse hamburger eten!

Zaterdag 17 Juli vertrekken we 's morgens vroeg naar Dusseldorf en gaan met het vliegtuig naar Londen. Hier moeten we drie uur wachten en gaan we om half twaalf opweg naar San Francisco waar we om 14.20(amerikaanse tijd) aankomen.

groetjes Joris

  • 14 Juli 2010 - 19:43

    Eunice:

    Hola Joris...

    Tjonge jonge, tijd is voorbij gevlogen he? Heb vandaag met papa gesproken en gehoord dat jullie met een jeepje gaan rond touren... SPANNEND!!! Houd me op de hoogte...

    Veel plezier!! Doe voorzichtig en geniet ervan!

    Kus Eunice

  • 14 Juli 2010 - 19:47

    Luc:

    Goede keus, zo kan ik alles goed volgen:D
    De smeuige details mag je me ook wel via mail sturen;)

  • 14 Juli 2010 - 20:49

    Tanja:

    Hi Joris wat leuk, we gaan er een geweldige onvergetelijke reis van maken!

    xxx mama

  • 15 Juli 2010 - 12:07

    Nicole De La Haye:

    Hoi Joepie, gelukkig zie ik je nog vandaag en morgen. Ben ook wel een beetje jaloers op je, maar ik gun het je van harte. Volgende keer kunnen we hopelijk met ons vijven gaan. Zie je straks.

    Dikke kus, Collie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Joris

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 22308

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Canada

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: