Dag 17: Las Vegas, de hotels - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Dag 17: Las Vegas, de hotels - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 17: Las Vegas, de hotels

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

06 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

Gisteren hebben we bij het ontbijt besloten dat mama en ik alleen de hotels van de strip gingen aflopen. Rob bleef bij het zwembad. Mam en ik zijn beginnen te lopen en we kwamen als eerste bij de coca cola fles van 33 meter hoog. Er was een hele coca cola winkel van drie verdiepingen en ernaast ook nog een M&M winkel van vier verdiepingen hoog. In onze capitoolgids gids stond dat daarvoor nog het alladin hotel zou staan, maar dat bestond niet meer, nu het planet Hollywood. Dat is niet zo een bijzonder hotel.
We zijn doorgelopen en kwamen bij het grootste hotel: MGM Grand. Voor het MGM Grand stond een leeuw: Leo en die is 15meter hoog. MGM is een filmstudio in Hollywood. We liepen naar binnen en daar was een leeuwen kooi met twee grote leeuwen die lekker lagen te slapen. Er was een glazen looptunnel en daar lagen de twee leeuwen op. Toen we doorliepen door de tunnel kon je een foto laten maken met een babyleeuw en jezelf en er lagen twee babyleeuwen met een verzorger samen te slapen, heel mooi om te zien.
Het volgende hotel was het tropicana hotel waar een hele mooie tuin bij was en een leuk zwembad.
Daarna gingen we naar het Mandalay Bay en daar was ook een mooie tuin en het was heel erg groot. Vervolgens gingen we naar Luxor waar we bij aankomst door de benen van de sfinx en binnen stond allemaal egyptische beelden. Natuurlijk was alles van plastic en is alles nep, maar het ziet toch heel mooi uit. We hebben even wat gedronken en zijn daarna wat gaan rondlopen en er waren nog veel meer egyptische elementen in het hotel.
Toen zijn we naar het excalibur gelopen en daar hebben we een 4D show bekeken, die heel erg leuk was, hij ging over een boomstam die in een achtbaan ging en je voelde ook wind en water. Verder was er niet zoveel bijzonder in het excalibur. Daarna gingen we naar New York New York, waar we door New York hebben gelopen en met het vrijheidbeeld op de foto staan. Er was ook een achtbaan, ik wou erin, maar er stond een rij van 2uur en daar had ik geen zin in.
Vervolgens zijn we over de brooklyn bridge gelopen naar een heel modern gedeelte, waar een heel mooi winkelcentrum was met hele dure merken.
Vervolgens zijn we naar ons hotel gegaan en hebben we uitgerust.

’s Avonds zijn we met z’n drieen naar Bellagio gaan kijken naar de bloementuin en hebben we daar even naar gekeken en zijn we daarna naar het Ceacars Palace gelopen, waar een heel groot winkelcentrum bij is waar ik mijn iPad wil kopen, helaas hadden ze mijn versie niet, dus ik ga dadelijk nog een keer kijken.
Daarna zijn we naar ons hotel gegaan en hebben we op het terras wat gedronken.

Vandaag ga ik naar de Apple shop kijken of ze mijn ipad hebben dan ga ik nog twee hotels bekijken die we nog niet hebben gezien en dan aan het zwembad liggen en rond drie uur gaan we naar het oude Las Vegas, Fremont Street.

Gr Joris

  • 07 Augustus 2010 - 09:16

    Eun:

    Hola! Nou nou, volgens mij lukt het nu wel met dat shoppen.. Een Ipad.. heel slim om die daar te kopen... Ben benieuwd of je je eigen versie nog kunt vinden.

    xx Eunice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Joris

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 22272

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Canada

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: