dag: 1 San Francisco - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu dag: 1 San Francisco - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

dag: 1 San Francisco

Door: joris3ssen

Blijf op de hoogte en volg Joris

19 Juli 2010 | Nederland, Geleen

Hallo allemaal,

vandaag zijn we om half vijf opgestaan(iedereen denkt nu: je gaat op vakantie en dan sta je zo vroeg op, die zijn gek, maar:) we zijn gister om zes uur al gaan slapen.

we zijn met de tram naar de stad gegaan waar we met de Cable car(zie foto) door de stad hebben gereden en vervolgens bij Fishermans Warf zijn uitgestapt en daar hebben we bij boudin(beste bakker van SF) een broodje hebben gegeten.

toen hebben we met een reisgids een route door de stad en hebben we daarna op Fishermans Warf krab enzo gegeten. het was heel lekker. toen zijn we nog naar Pier 39 geweest, heel erg toeristisch maar toch leuk. en zijn we naar de beste ijssalon van San Francisco gegaan waar je een bol ijs kreeg waar je bij ons drie bollen voor moet bestellen.

daarna zijn we naar het hotel gegaan en hebben we aan de overkant McDonald gekocht en hebben we dat hier op de kamer opgegeten.

tot de volgende keer,

Rob, Tanja en Joris

• 19 Juli 2010 - 06:33

Mark En Carol:

Goedemorgen!
    De werkweek is hier alweer 1 minuut oud en het eerste mailtje dat binnenkomt is jullie vakantiemail! Goed te horen dat jullie goed aangekomen zijn na de lange reis en leuk om jullie te volgen. Hebben toch ook nog een beetje vakantiegevoel. Veel plezier!

• 19 Juli 2010 - 07:35

Eunice:

Hihi! Ik herken de warf gewoon nog van 10jaar geleden toen wij er ook waren... geniet maar lekker verder...

xx Eunice

• 19 Juli 2010 - 09:28

M-j:

nu begrijp ik pas dat ik jullie niet kon localiseren in Swier. Jullie zijn al in het ander continent beland.
    Wat fijn om de familie op de dag te volgen.
    Wij vertrekken volgende week naar Flieland, och ja verschil zal er altijd blijven.
    Dikke puun voor jullie 3 tjes liefs MJ

• 19 Juli 2010 - 21:35

Hennie, Milly & Max:

Joris wat leuk dit reisverslag, wel volhouden tot het einde...Goed bezig met al dat ijs en hamburgers. Heel veel plezier en
    we blijven jullie volgen. xxx HMM

• 19 Juli 2010 - 21:58

Marjan, Marcel En Co:

Goedenavond,
    War hebben jullie het goed aldaar! Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Geniet ervan en denk ook aan de calorien:-)

Groetjes uit Overveen