Bijnaaaaa!!! - Reisverslag uit Wijnandsrade, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu Bijnaaaaa!!! - Reisverslag uit Wijnandsrade, Nederland van Joris Driessen - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaa!!!

Door: Joris Driessen

Blijf op de hoogte en volg Joris

04 Februari 2014 | Nederland, Wijnandsrade

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, nog maar 1 nachtje! Het grote avontuur naar Zuid-Afrika gaat dan beginnen. Ik ga voor een periode van 6 maanden stage lopen in de stad Pretoria, dat ligt in het noorden van Zuid-Afrika. Met twee andere studenten van de opleiding Verpleegkunde zitten we samen in een studentenhuis en hetzelfde stage bedrijf.

Na de kerstvakantie ben ik zo ongeveer non-stop bezig geweest met alle voorbereidingen, in het begin veel formulieren moeten regelen voor het visum en nu heb ik ook alle kleine bijkomstigheden geregeld zoals bijvoorbeeld een internationaal rijbewijs. Op woensdag 5 februari vertrek ik om 10 uur s ochtends vanaf Schiphol naar Johannesburg.

Ondanks dat ik nu bijna vertrek vind ik het moeilijk om te beseffen dat ik bijna alle vrienden/familie een half jaar niet zal zien. Gelukkig kan ik met jullie contact houden via whatsapp, facebook etc. Ik vind het ook leuk dat Luc, mama&rob en papa mij komen opzoeken om het lange gemis iets minder te maken.

Jullie horen weer van mij als ik ben gearriveerd in Zuid-Afrika.

Groetjes, Joris

  • 05 Februari 2014 - 09:45

    Gaby En Ralph:

    Succes met je avontuur!!

  • 05 Februari 2014 - 09:51

    Ger :

    We wensen jou een veilige reis en horen graag meer..... good luck ;-) Ger

  • 05 Februari 2014 - 13:08

    Eunice :

    Yk nie goe suid Afrikaans schryf..

    Have safe trip!

    Baie dankie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 22242

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Canada

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: